Thursday 16 February 2012

ABOUT YESTERDAY : 15 FEBRUARY


Birthday semalam rasa kurang happy sikit sebab selalunya bila time birthday mesti ada dengan family... :( and aku nak mintak maaf sangat9 sebab mungkin ada yang terguris hati dengan aku semalam...malam birthday ramai ajak celebrate.. Badan aku cuma 1...kalau dekat dunia ni ada mesin photostat ONLY FOR HUMAN..dah lama aku photostat tapi aku tak ada niat nak guriskan hati siapa pun...sorry if ada yang ajak keluar or ada yang dah buat surprise untuk aku tapi aku tak datang....i'm so sorry...aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki...maaf sangat9... 



Cathelina Stephanie...mama rindu Cathelina tau tak??? Hari tu time balik rumah bukan main manja lagi dia...maybe sebab lama tak jumpala kot...JAGA BABY BAIK2 TAU CATHELINA STEPHANIE...tapi seriously Cathelina tengok aku macam rindu sangat...#binatang pun tau kita sayang dekat dia...  Hari tu time nak balik rumah sewa..aku dah angkat barang nak masukkan dalam kereta...Cathelina pandang and mata berair... mula2 dia ok..tiba2 macam tu..lepas tu dia follow aku...alahaiii nasib baik la aku tahan menangis kalau tak TELENOVELA dekat situ jugak.... hehe..#ok mengaku hati mudah tersentuh..

STICKY NOTE : I LOVE U SO MUCH...MISS U... ^^
LOVE,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...