Saturday, 11 February 2012

Selagi Boleh Sabar Aku Diam..


Demam dah mula bermanja2 balik...and aku dah malas nak pikir siapa yang bawak2 cerita tak elok macam tu...bila masa aku bermanja2 dengan laki tu laki ni...jaga sikit la mulut tu,,jangan ingat aku diam aku sabar aku tak melenting aku suka korang buat cerita macam tu..kalau aku dapat tau siapa buat fitnah tu memang kenala...tak puas hati face to face la...cakap belakang kenapa? NAK SANGAT JATUHKAN MARUAH AKU KENAPA? Bunuh jela aku dari kau fitnah2 and burukkan nama aku...jangan ingat korang buat2 cerita korang aman..Allah Maha Adil...tak takut Allah ke...bersihkan balik nama aku...baru aku maafkan sesiapa yang bawak mulut...

STICKY NOTE : MALAS NAK MAKAN UBAT...

broken heart,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer