Sunday 19 February 2012

Macam-macam Ragam♥♥

#with my cathelina stephanie

Petang tadi pergi beli bahan2 buat kek batik...then sebelum masuk rumah aku main la dengan cathelina...lepas tu ada kucing ni comel pulak..so kira aku berpaling arah dari cathelina...aku pergi dekat sekor kucing ni...DAMN CUTE!!


Comel giler kot kucing ni... :D


Aku sibuk main kucing ni sampai cathelina cemburu...atototoooo....










Tengokla tu..pantang aku nak belai kucing lain...cathelina takkan bagi punya....

Ko dengar sini!! Jangan nak rampas tuan aku..ko paham tak ni??


Don't worry dear...Cathelina tetap dalam hati mama...jaga baby elok2 ok.. :)


And tak lupa thanks to my BFF...sebab give birthday present yang special untuk aku...so sweet..love it dear..!!!

#to asmi : thanks my little bombom..love it so much...!! :D

STICKY NOTE : ASSIGNMENT..!!!

lots of love,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...