Saturday, 17 March 2012

Alice Dah Makin Sembuh♥♥


Hari tu kan Alice luka teruk....sampai sekarang ni tak jumpa2 kucing jantan yang cuba makan dia...tak sabar nak lambung2 kucing jantan tu...Alice pun dah makin sembuh...sukaa!!!!! 

Bila snowbell tidur..Alice yang berjaga..

Bila Snowbell berjaga Alice pulak tidur...agaknya dorang ni ikut turn kot..gilir2 tidur..sejak incident kena serang dengan kucing jantan dorang tak berani tidur..lagi2 Katherina pun dah mati..kalau tak ada 3 cucu aku... :(


Tapi bila dah dapat katil...haaa..dua2 bomm!!! hahahaha!!

Snowbell ni banyak bunyi..buat bising je tapi senang nak tidurkan dia...Alice ni diam tapi payah nak tidurkan dia...and Alice nakal sangat..

Alice...jangan kacau Snowbell tidur...nenek babap nanti... =.=''

Alice...!!! Nenek kata apa...jangan kacau Snowbell...manala anak aku si Cathelina ni...

Tengok tu Cathelina intai2 apa yang anak dia buat...hahahha..jaga keselamatan katakan..lagipun Cathelina masih tak boleh accept Katherina mati.. :( sampai kurus dia... hurmmm

STICKY NOTE : I LOVE CAT SO MUCH...!!!
cats lover,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer