Wednesday 12 December 2012

Bila Kebosanan Melanda ~


Assalamualaikum dan selamat petang~ macam mana hari korang hari ni? Happy?? Sedih? Or tak ada perasaan apa2 pun? Urmmm~ hari ni dah rabu kan? Tak nak cepat pulak masa berlalu..ohh no!!! Next week dah start semester 5...mak aihhhh cepat gila....masih dalam mood cuti ni...rasa nak add on cuti la...ehh ingat KFC ke nak add on bagai..lalalalalala~ disebabkan kebosanan yang melampau konon2 rajin punggah almari...kemas2..seriously amazing tengah poket kering pulak tu terjumpa la 40 ringgas dalam handbag..(40 ringgit) terharu~


Rasa macam duit jatuh dari langit je...dah setahun lebih aku tak buka handbag ni...tiba2 tergerak hati nak tengok~ Alhamdulillah...aku sendiri tak ingat aku selit2 duit dekat situ..#dancing



Then aku terjumpa tudung masa form 5...#memories



Urmmm~ What is it? hehe...ni name tag aku pakai tiap kali hari rabu je sebabnya kan rabu je kena pakai uniform right? hewhewheww...


Lepas tu aku teruskan pencarian...punggah lagi almari dah macam cari harta karun je...selongkar punya selongkar terjumpa uniform time kerja dulu...rindunya~

So far 4 barang ni jela ditemui..hahaha..macam apa dah...lepas ni nak punggah apa pulak? (thinking) hehehe..


10/12/2012  iftar :)

hug and kisses,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...