Friday, 13 May 2011

♥Rindu Kamu♥


Rindunya time ni...
Rindunya kat dia...(malu)
Dia selalu ambik berat pasal aku...
Kadang2 bila aku ada masalah...
Aku tak cerita kat dia..
The reason is aku tak nak selalu bercerita masalah..
Biasa la kan lumrah kehidupan...
Lama2 orang akan bosan kalau kita ni cerita masalah..
Bila alasan tu aku bagi kat dia bila aku tak cerita masalah dia kata "kenapa pikir jauh macam tu..tak semua lelaki macam tu..story la ya...tak mau sedih..jangan pendam2 masalah.."
Ibu, adik2 and si dia selalu menjadi penghibur waktu aku sedih...
Ya Allah..
Terima kasih kerana mengurniakan orang2 yang sayangkan aku....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer