Saturday 18 June 2011

Sorry tau!! I have no Choice :(


Salam semua..korang sihat tak? Kejap je kan nak masuk bulan 7..okla straight to the point, about my tittle entry..actually kan lepas ada STALKER dekat FACEBOOK aku ni..aku dah tak approve orang sesuka hati...either girl or boy..so sorry tau..kalau korang member lama aku, before korang nak add drop by your message first..ok??? then aku approve..aku ingat kejadian tu tak berulang lagi..yang tangan aku gatal-gatal approve sorang minah ni..RUPANYA STALKER JUGAK!! So after this, aku akan lebih berhati-hati..and kepada yang pernah terkena, hati-hati je dengan manusia-manusia nih...


STICKY NOTE : Makin menjadi-jadi laman web sosial ni.. SO SIAL..:P

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...