Thursday 21 July 2011

Harry Potter with My Geng..:D

Aku and Atiqah

Hari ni kelas pagi..pukul 10.30 hingga 12.30...then lecturer sambung pukul 1 sampai 2 lebih camtu,,,masing2 dah pening kepala..Aishah belanja tengok wayang..perghhh!! Sponser tuhhh...ikut jela..before that, mintak izin ibu dulu...:D 







Lee,aku,wanie,atiqah(kaka)

Seriously aku memang tak layan Harry Potter...entah macam mana boleh layan and suka gilax!! Ada satu part ni ular tiba2 wat aksi suspen..apalagi aku terkejut..wakakakaka (atiqah) gelak kan aku..ishh gigit budak ni..heeeee....:P


KANAK-KANAK KERIANGAN








Gambar yang aku blur kan tu la Aishah...ni atas permintaan dia...:( 

STICKY NOTE : AISHAH NEXT TRIP SPONSER TENGOK WAYANG BILA? :p

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...