Thursday, 21 July 2011

Wanna Let It go..hmm


Entah kenapa pagi ni hati aku rasa sedih sangat..aku ingat perasaan sedih tu akan hilang bila aku bangun pagi ni..tapi tak rupanya...rasa nak menangis tapi tak berdaya..menangis dalam hati jela..dalam dunia yang bernama kehidupan ni, kita takkan boleh lari dari masalah..betulkan? Lepas satu settle satu lagi datang..Ya Allah...angkatlah beban yang aku rasa ni..hambamu ini tak cukup kuat untuk memikulnya..


Bila dah tak ada mood macam ni, mula la serba tak kena je apa aku buat..kan best boleh menjerit kuat-kuat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aku nak lepaskan semuanya..mesti lega..tapi takkan la aku nak menjerit kat tengah2 dunia ni...pelik pulak orang tengok aku...hari ni kelas pukul 10.30...baju semua dah siap basuh lepas mandi pukul 6 tadi...so apa nak buat sekarang? Note pun dah baca (memang dah baca, tapi boleh ker dapat dekan..huuu) K la...nak chow dulu..tata titi tutu...


STICKY NOTE : I'M NOT IN MOOD..SO PLEASE DON'T MAKE ME ANGRY..TQ

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer