Monday, 29 August 2011

SELAMAT HARI RAYA...:D


Selamat Hari Raya diucapkan kepada semua rakan2 yang mengenali diri ini..Tak lupa juga kepada seluruh muslimin dan muslimat...CAMAT AYI YAYE...hehe..nak duit raya..:P Maaf la ya kalau ada kata2 dan perbuatan diana yang mengguris ati korang...:) hmm.. Sekejap je kan masa berlalu..sedar tak sedar ramadhan dah pun meninggalkan kita..sedih kan?? :( Pesanan saya, bagi yang memandu untuk pulang ke kampung..please..pandulah kenderaan dengan berhati-hati..sayang la orang2 kat sekeliling korang tu k...Kita raikan hari raya ni dalam suasana yang sederhana gitu...luv u alls!!

IKHLAS DARI,
STICKY NOTE : TERKENANGKAN SI DIA..HMM...:(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer