Friday 2 December 2011

Aksi Cathelina Stephanie..


Sejak aku tak ada dekat rumah...macam2 aku ketinggalan pasal kelincahan anak aku sorang ni...bila nampak lalat..dia buat muka macam kena tarik misai..lepas tu buat bunyi tikus...ahahah..so cute sayang!! Aku dapat tengok jugak dia buat semalam..:D And satu perangai cat yang tak berubah2..kuat tidur kerja dia....hari tu aku ada buat entry pasal Cathelina..dah baca? Kalau belum..klik ni ---> JANGAN TAK BACA POST NI...BACA2...

Gelagat Cathelina Staphenia Hari Ni....















Berdandan ke sayang mucuk....

Mirror in the world...tell me!! Who is the most beautiful cat in this world.... hahaha!


STICKY NOTE : LOVE YOU MY CAT...

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...