Sunday 4 December 2011

Maafkan Aku..


Maafkan aku kerana masih menyayangimu...
Maafkan aku kerana masih menyintaimu...
Maafkan aku kerana masih tidak dapat melupakanmu..
Maafkan aku kerana namamu masih menjadi raja dalam hatiku...
Maafkan aku kerana tidak dapat melenyapkan bayangan dirimu..
Maafkan aku kerana tidak pernah berhenti mengingatimu..
Entah mengapa segalanya begitu sukar...
Namun aku harus redha akan semua yang sudah tersurat...
Aku tahu...
Kita takkan pernah mungkin bersatu...
Aku akan belajar melepaskan dirimu...
Terasa bagai separuh nyawaku hilang bersamamu..
Terasa dunia sepi tanpamu....

STICKY NOTE : INSYAALLAH ADA HIKMAH DI SEBALIK SEMUA YANG BERLAKU..

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...