Monday 5 December 2011

DOKTOR CINTA 2



Doktor : Ya Cik..ada apa yang boleh saya bantu...
Pesakit 2 : Saya kawan kepada pesakit dulu yang meninggal waktu operation buang hati kerana nak buang perasaan cinta...entah kenapa saya rasa tanda2 tu ada pada saya..
Doktor : Maksud cik tanda2 apa?
Pesakit 2: Saya rasa sakit merindui seseorang..tapi saya tak nak operation macam kawan saya tu..
Doktor : Cuba cik cerita keadaan diri cik dalam tempoh seminggu ni..
Pesakit : Tiap saat dia muncul dalam fikiran saya...saya cuba tak nak fikir lagi..tapi entah kenapa bayangan dia kerap muncul..setiap kenangan saya bersama dia masih segar dalam ingatan saya...dia lah pembakar semangat saya...*sambil tersenyum*
Doktor : Selain daripada tu apa lagi yang cik alami?
Pesakit : Wajah dia..senyuman dia...gurauan dia...caring dia pada saya...sikit pun tak pernah hilang dalam hati ni..malah lebih kuat mencengkam dalam sanubari saya...
Doktor : Saya akan bagi cik cuti sakit selama seminggu..and cik kena ambil ubat ni...ikut waktu..ni ubat penghapus ingatan cinta..effect ubat ni cik akan lupakan cinta hati cik...ubat anti rindu ni makan bila perlu ya..maksud saya bila rindu cik pada dia semakin kuat makan and cik takkan rindu pada dia...
Pesakit : Terima kasih doktor..

STICKY NOTE : SUSAH BAGIKU UNTUK MELUPAKAN DIRIMU...AKU AKAN TABAHKAN HATI WALAUPUN SERINGKALI TERSUNGKUR..:)




No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...