Wednesday 1 February 2012

Cinta Khayalanku...


Rindu yang bertamu dalam sanubari ini hanya menghiris hatiku...
Entah kenapa bayangan masa lalu sering menerjah dalam fikiran ini....
Ia sekadar menambah luka yang kian parah...
Tanpa aku sedar cinta buatmu semakin bercambah dalam hati ini...
Sukar untuk aku padamkan kenangan yang tercipta walau cuma untuk seketika...
Saban hari aku menunggu kau datang membawaku bersama kenangan yang amat aku rindui...
Luka yang berdarah tidak lagi aku peduli...
Mencintaimu adalah saat paling indah dalam hidupku...
Walau dikau jauh dariku...
Dirimu tetap mewarnai hidup ini yang seringkali disulami tangis pedih luka dan lara...
Wahai insan yang bernama cinta...
Aku amat mencintaimu seluruh jiwa dan ragaku....

STICKY NOTE : I BELIEVE THAT YOU ALWAYS LOVE ME....
lots of love,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...