Sunday 20 January 2013

Kucing Bermata Biru..LOVE IT!!!


Assalamualaikum~ selamat berhujung minggu semua.. so, macam mana hari korang hari ni? Bosan? Happy? Tension? Mesti macam-macam ragam kan? urm~ mood tengah ok tak ok ni...tapi as usual la kalau aku tension, marah or sedih even tak ada mood sekalipun lepas je main kucing aku rasa lebih ok..mood pun dah tak seteruk sebelumnya...mungkin ada di antara korang yang macam aku...tapi hanya kepada penggemar kucing je selalunya...cehh ayat tak nak kalah je..hehehe

Comel kan kucing tuuu...!!!!!!!!!!! Putih dan bermata biru~ seriously damn cute...kucing ni ada dekat lorong rumah sebelah...aku tengok dia sibuk main sana sini..aku ambik la then bagi makan.. lepas bagi makan bukan main laju kucing ni masuk dalam rumah...so apalagi angkat dia letak luar..lepas tu masuk balik..aikkk~ dah macam rumah tuan dia pulak... bukan main selesa dia haaaa...geram je..nak bela tapi takut dah bertuan pulak kucing ni... then letak la kucing ni dekat luar...lama sangat dia main2 dalam rumah..tapi masuk balik.. macam mana ni??? =.=''

STICKY NOTE : ESOK ADA QUIZ JAVA...BEST OF LUCK~ PHEWW

hug and kisses,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...