Wednesday 20 February 2013

20/2/2012 Rabu Bersama Semangat Yang Kian Hilang


Assalamualaikum dan selamat petang semua.. :) Dah seminggu lebih kan aku tak update blog ni.. Busy dengan assignment semua.. Ada yang bertanya bila nak update short novel TAKDIR YANG TERTULIS BUAT KITA..sorry for that my lovely readers.. Dalam masa terdekat akan di update sebabnya nak focus assignment dulu.. Tu sebab jarang update blog sekarang.. Apa pun nak ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi jugak nak baca kan..hee :) hurm...ok badan pun tak cukup rest... semakin hari semangat semakin hilang.. luaran nampak macam biasa2 je.. tapi dalam?? Ibarat macam orang yang tengah koma...yang dah tak ada semangat nak hidup.. Apa yang aku harapkan sekarang adalah suasana sekeliling yang mampu buat aku tersenyum... yang mampu bangkitkan semangat aku yang dah makin hilang.. tapi aku silap.. sekeliling pun menambahkan sengsara sampai aku betul2 dah lost... aku betul2 rasa down... :)

STICKY NOTE : SENYUMAN DAH GELAK TAWA MAMPU MENUTUP KESEDIHAN TANPA BOLEH DI HIDU OLEH SESIAPA :)
hug and kisses,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...